State-of-art communicatie

Transport Management Systeem

08 maart 2021

Online klantenportaal

Profiteer ook van onze state-of-art communicatie!

Eén van de redenen waarom u voor Melkweg|Fritom moet kiezen als het gaat om het transport van vloeibare goederen is ons Transport Management Systeem (TMS), het online klantenportaal.

Door ons online klantenportaal weet u altijd waar u aan toe bent!
Het systeem biedt een snelle informatievoorziening met betrekking tot de staat van de orders. U logt in waarna u een overzicht krijgt van de door u gestuurde orders en wanneer deze geladen gaan worden of geladen zijn.
Eveneens kunt u precies zien wanneer uw orders gepland staan om te lossen of wanneer deze gelost zijn.

En het wordt nog beter: u kunt in dit systeem ook de CMR’s, reinigingscertificaten en andere relevante documenten opvragen.
Dit levert ook nog eens een aanzienlijke tijdsbesparing op, aangezien u hierover niet meer hoeft te mailen!

De communicatie wordt ook gewaarborgd door het team van de Order Entry en ons systeem. Inloggen kan simpelweg via onze website bij Mijn Fritom.