Persbericht IVECO: Melkweg|Fritom een van de eerste bedrijven in Nederland die bieten gaan transporteren op vloeibaar aardgas.

Enorm trots op het feit dat wij als een van de eerste bedrijven in Nederland bieten gaan transporteren op vloeibaar aardgas.

17 september 2020

Omslag Website Persbericht

Op naar een duurzamer transport!

Dit mooie exemplaar hebben wij zes dagen geleden in ontvangst genomen. Rechtstreeks uit de fabriek van IVECO. Klaar om bieten te transporteren op vloeibaar aardgas.

We maken als logistieke dienstverlener uiteraard veel kilometers voor onze klanten. Duurzaamheid vinden we daarom bij Melkweg|Fritom ook erg belangrijk. Een sterke behoefte naar duurzamer transport leidde na een zoektocht naar alternatieve brandstoffen voor diesel uit bij LNG. Het feit dat zij met een IVECO S-WAY NP op LNG de uitstoot van CO² met circa 20% kunnen reduceren gaf de doorslag.

De intrinsieke motivatie om CO² te reduceren en de snelle levertijd hebben ervoor gezorgd dat wij hebben gekozen voor een IVECO S-WAY Natural Power op LNG.

Lees hier het persbericht van IVECO.

Iveco